[O1] Co wymienic przy rozrządzie

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Seed
    Elegance
    • 2010
    • 875
    • Octavia III (5E3)
    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

    #26
    ile za same czesci wzieli?
    KLIK -> O3 1.4 TSI EL

    Komentarz

    • DGW
      RS
      S_OCP Member
      • 2006
      • 2330

      #27
      Zamieszczone przez daneczek76
      konkon, dobrze prawisz jedynie nie zgadzam się z Gatsem bo na tym sie przejechałem rozrządu na tym pasku bym nie założył.
      Oczywiście też nie polecam Boscha.
      Conti lub wzmocnione dayco
      też jestem ciekaw co z Gatesem było nie tak?
      zakładam tylko Conti i Gates i jeszcze żadnego fuckup-u nie miałem
      Co innego paski Dayco. Tego z kolei ja już więcej nie założę. Przy dużym obciążeniu rozciąga się jak guma w kalesonach Pisze o PD

      Co do pamp to tylko SKF lub ori (nie wiem co tam idzie)
      jakość wykonania innych jest co najmniej dyskusyjna, do tego stopnia że odlew nie pasuje w otwór w bloku...

      rolki oczywiście Ina, Litens. SKF niestety najszybciej hałasuje
      NFPNorth-West
      2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
      WARSZTAT www.dsize.pl
      ->
      CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
      spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

      Komentarz

      • daneczek76
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 3642
        • Toyota

        #28
        panowie to było jakieś 15 lat temu na zwykłym golfie 1.6 TD kiedyś miałem w golfie po około 20 tyś przeskoczył pasek po ściągnięciu okazało się że paru ząbków praktycznie nie było dodam że rozrząd był wymieniany w komplecie. Co było powodem zachowania takiego nie wiem ale zraziłem sie do tych pasków tym bardziej że potem ten sam golf na pasku innej firmy zrobił 50 tys i poszedł w świat.
        Co do dayco mechanik mówił mi że jest seria jakaś wzmocniona kewlarem czy czymś i te waro kupować.
        Dayco miałem w Octavii w AGR VP silniku ale tu zaledwie zrobiłem z 15 tyś i sprzedałem tak że nie wypowiem się na temat jak to dalej z nim było.
        O gatse tez mówił że parę aut miał z problemem ale nie wnikałem może to kwestia użytkowników i ile te paski zrobiły.
        Osobiście jak u siebie zakładam albo ORI albo Conti.
        najważniejsze że mamy forum wymieniamy sie opiniami i coś tam się wypośrodkuje.
        [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

        Komentarz

        • zebik1
          Drive
          • 2011
          • 85

          #29
          To po ilu km wymienić rozrząd ja mam najechane po 4 latach 67 tyś. Mechanik w ASO mówił, że po 90 tyś. ale jakoś mu nie wierzę.

          Komentarz

          • DGW
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 2330

            #30
            Zamieszczone przez zebik1
            To po ilu km wymienić rozrząd ja mam najechane po 4 latach 67 tyś. Mechanik w ASO mówił, że po 90 tyś. ale jakoś mu nie wierzę.
            90kkm lub 5 lat
            NFPNorth-West
            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
            WARSZTAT www.dsize.pl
            ->
            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

            Komentarz

            • Seed
              Elegance
              • 2010
              • 875
              • Octavia III (5E3)
              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

              #31
              Dayco jest montowane na 100% w Audi na 1 montaż.
              KLIK -> O3 1.4 TSI EL

              Komentarz

              • DGW
                RS
                S_OCP Member
                • 2006
                • 2330

                #32
                Zamieszczone przez Seed
                Dayco jest montowane na 100% w Audi na 1 montaż.
                Być może ale co w związku z tym?
                Gates i Conti też idą na pierwszy montaż. Są również w oryginalnych VW zestawach naprawczych rozrządu
                NFPNorth-West
                2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                WARSZTAT www.dsize.pl
                ->
                CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                Komentarz

                • idas
                  Elegance
                  • 2006
                  • 828

                  #33
                  Zamieszczone przez konkon
                  Warto także wymienić płyn chłodniczy, wydłuża żywotność pompy wody. Polecam Prestone i Texaco / Havoline Extended Life Anti-Freeze/Coolant (Havoline XLC).
                  Havoline 5L koncentrat = 10L płynu to koszt ok. 70 zł czyli mniej więcej 3L koncentratu w ASO.
                  Wymiany co 5 lat/250 tys. km
                  Wczoraj przyszedl do mnie kompletny rozrzad i w instrukcji przy wymianie widze, ze jest krok w ktorym nalezy spuscic caly plyn chlodniczy.
                  Stad moje pytanie: czy w ASO oni spuszczaja plyn i leja nowy, czy spuszczaja i potem wlewaja stary?
                  VW Golf VI 1.4TSI 122KM Highline
                  VW Passat B8 2.0TDI 190KM Highline

                  Komentarz

                  • konkon
                    Rider
                    • 2008
                    • 667
                    • Octavia I (1U2)
                    • AGR 1.9 TDI VP 90 KM

                    #34
                    idas, zadzwoń, spytaj.
                    Konrad
                    OIL SPA -> oleje, filtry, akumulatory, części

                    90 konny AGRessor
                    PerfectServiceBy DGW
                    WhitePride :smokedevil

                    Komentarz

                    Pracuję...